Re: OT: Tarifní revoluce

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Leden 25 21:12:36 CET 2016

Asi bude při změně jističe na 1 x 25A potřeba umístit na význačné
místo v bytě veliký digitální ampérmetr a všechny členy domácnosti
poučit,
že než něco zapnou, půjdou se podívat, kolik ampér je ještě  k
dispozici.  Jako školení ze základů elektrotechniky to není špatné.
Zvýší se tím
vzdělanost obyvatelstva.