PLC - pomoc pri vybere

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 25 20:15:00 CET 2016

Ad Siemens
Mám stejný názor. Je to moloch. Na jejich podporu bych vůbec nespoléhal. To už se spíše najde rada v jejich diskusním foru nebo jinde na webu.

Ad Amit
Teoreticky máte pravdu. Ale praxe byla taková, že programy běžely u zákazníků stovky a tisíce km daleko. Navíc co vyrobený stroj, to téměř originál. Z toho plynulo, že úpravu pro nový HW nebylo na čem vyzkoušet.

Nějaké linky jsme dělali na PLC od Teconu. Už běží asi 15 let a příjemně mě překvapilo, že ještě nedávno byli schopni dodat náhradní díly.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Monday, January 25, 2016 7:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: PLC - pomoc pri vybere

Ale to je obecny problem u kohokoliv.
S Amitem jsem nejakych 11-12let a zazil jsem stavy, kdy jsem jim reportoval chybu a hazeli na to bobek, ze mozna nekdy. A zase naopak, kdyz mi teklo do bot v terenu, tak sedli nad muj program, odsimulovali a poradili reseni. Takze jak kdy, jak co. Dle pozice mesice.

Podobne jsem zazil TECO. Neco slo, neco drhlo.

U takoveho Siemense to je spise jeste horsi, nez horsi. Naposledy jsem volal Hilfe, kdyz jsem byl nucen opravovat SW  od jine fy v Logu v terenu. Odpoved prisla v podvecer do E-mailu ve stylu, ano my to vime, tuto chybu zname, vi to v DE, ale nic s tim delat zatim nehodlaji.
V letech davnych zase podpora Profibusu, HW Simaticu - katastrofa.

Ad AMiT
Jiny procesor-staci udelat druhou verzi projektu a v ni nastavit novy typ HW. Ano, pak musite drzet konzistenci 2 projektu pri zmenach.
Jinak AMiTi SW (Detstudio) je kapitola sama pro sebe. Hlavne v kombinaci s ruznymi verzemi NOSu a systemy, ktere jsou pro servis daleko.

JURP