OT: Tarifní revoluce

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Leden 25 19:29:21 CET 2016

No to my máme 3 x 25A v D01 D a spotřebu 1 MWh a máme to za + 65% (=3,5k
Kč). 3 fáze jsou tam kvůli elektrickému sporáku v menším bytě a takových
bytů bez plynu je v různých panelácích opravdu mnoho. Obvykle s jednou
babkou uvnitř, takže je to při stávající valorizaci důchodů jistě extra
potěší.

Jo a pak to mám ještě za +110% na chalupě (semtam čerpadlo, hoblovka +
cirk., míchačka) a za +820% v garáži (3 x 10A, 1 kWh, dříve 350 ročně
nově 3200).

Když už jsem u toho vaření, provozujete někdo indukční desku na jednu
fázi? Když tak přemýšlím, že bych přešel na 1x25. Tím bych byl podle
kalkulačka na stávající ceně. Jenže to v praxi znamená vařit max na 2
plotýnkách zároveň a nemít zapnuté téměř nic vedle. Plus k tomu to, že
to semtam neuhlídáte a budete chodit nahazovat hlavní jistič někam na
chodbu.

Super revoluce.

Martin M.