Re: OT: Tarifní revoluce

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Leden 24 16:06:05 CET 2016

> pokud se vyplati, tak odber je vlastne topeni a je jedno jestli vysi na zdi jako primotop nebo mam 10 pc + 10 akvarek a 4  plasmy :-).

Taky mi to prislo divne, ze se mi vyplati D45d, i kdyz elektrinou
netopim, ale 20 h NT se proste projevi. A nekomu (ERU nebo spis CEPS) to
zacalo vadit, protoze cely prumysl kolem HDO se tim stava zbytecny.

Osobne mi vic vadi ten princip vypoctu poplatku za OZE, protoze tam
staci hybnout limitem 495 Kc/MWh anebo jej zrusit a je to cele v haji,
protože nepujde o rozdilu do 10%, ale klidne o 100%.

Zacal jsem premyslet, jak presunout cast odberu z VT na NT a zatim
jediny pristroj, u ktereho to bude mit smysl, je dmychadlo na COV. Mozna
potom jeste cerpadlo topeni a podlahovky, az zabuduju akumulacni nadrz a
uvazovat bych mohl i o mrazaku. Tyto veci ta hodina ctyrikrat denne
nezabije.

Kde v soucasne dobe kupujete wattmetry? Ze bych zacal patrat :-).

Standa