RE: Re[2]: OT: Tarifní revoluce

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Neděle Leden 24 13:01:38 CET 2016

Tak jsem z toho pořád zmatený. Ten koeficien 0,91 se má týkat jen pokud mám přímotop? A to nemám. V této chvíli mám dvousazbu kvůli bojleru na TUV. Říkal jsem si, že když do kalkulačky, která je k tomu k dispozici, nasázím data z poslední faktury, tak se něčeho dopátrám. Fakt je, že když jsem vyplnil spotřebu VT a NT, tak mi v té kalkulačce vyskočilo červené varování o nesplnění koeficientu 0,91. Ale když jsem akci dokončil, tedy dal přepočítat, tak jsem obdržel výsledek, který mě docela potěšil (úspora cca  15 %) a i v tom novém systému zůstal dvoutarif.

Král