Re: OT: Tarifní revoluce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Leden 24 15:40:06 CET 2016

> Souhlas. Zkusil jsem, jak to vychází mě (D56d) a mám koeficient 0,97.
> Přitom poměru 2h z 24 by odpovídal koeficient 0,917, takže opravdu
> významná spotřeba je v NT.

To je mimochodem dost zajímavé - také mám teď D56 a také mám takový
koeficient. Ale pokud namísto 22h přejdu na 20h, tak se asi dostanu na
mnohem horší, protože budou "díry" v topení tak velké, že buď budu topit
i na VT a nebo mi bude hned po zapnutí NT naskakovat přímotop a to bych
opravdu nerad, protože tam je pochopitelně efektivita 3x horší.