ferit pre pamate

balu balu na k-net.fr
Sobota Leden 23 23:22:02 CET 2016

Ano,

ja som to robil presne takto. Do primaru striedavy sinusovy signal,
uzemneny cez odpor. Napatie z odporu zodpoveda prudu a je pouzite pre x
os. Indukovane napatie na sekundari treba integrovat. U cislicoveho
osciloskopu sa da zapnut integracia rovno v osciloskope. Sekundar sa
pouzije na y os. Meral som pri 1kHz
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/ferit/hyst1.png

b.