ferit pre pamate

Sobota Leden 23 22:50:51 CET 2016

Co vím, ta charakteristika měla být hodně pravoúhlá. Tohle se mi moc
nezdá. Mám tady ty malinké jadýrka, kousek "plástve" z počítače Minsk.
Zkusil bych to změřit, ale jak? Tohle měření jsem dělal naposled ve
škole. Do jednoho vinutí zavedu AC proud a na to druhé snímací se pověsí
integrační článek?
Na jakém kmitočtu je rozumné to měřit? Vyleze z toho na 50 Hz použitelný
signál? Když tam udělám pár průvlaků, indukčnost bude asi hodně malá.

Anděl