RE: [!!Mass Mail]Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Leden 23 11:05:20 CET 2016

On Sat, 23 Jan 2016, Kručinský Ladislav wrote:

> já to tušil, že to nebude jen tak. Zatím jsem mu poradil ať to vyzkouší
> připojit bez N vodiče. Buď to bude fungovat a bude klid nebo nebude a
> budeme experimentovat. Asi se mi v tomto ohledu jeví nejschůdnější

Asi nebude, protoze kdyz to ma start a stop tlacitko musi tam byt nejaky
pomocny stykac. Takze jedine to uvnitr rozvrtat a tuhle cast co vyuziva
N vodic odpojit a pripojit ji pres odpor na jinou fazi.

Pokud do toho vrtat nechce pak je to to 'zvlastni' reseni s extra patym
vodicem, jen si nejsem jisty zda by to mel byt N vodic nebo spis PE
protoze v pripade naruseni a preruseni pripaskovaneho N vodice nejakym
zeleznym predmetem bude na jednom konci dratu sitove napeti. V pripade
PE vodice jen ztratite ochranu. Ani jedno neni moc dobre.

Myslim si ze kdyz ma 10k na pilu mohl by najit i 1k na kabel.