Re: Potřebuje okružní pila LCS5OO (Mountfield) nulový (N) vodič?

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Sobota Leden 23 06:12:48 CET 2016

Teorie je hezka. Stava se, ze nesepnou spolehlive vsechny 4 kontakty.A kdyz zrovna ten na N,mate na krytu hezkych 230V. A neni to az tak vzacne. A jaky to bude mit prechodovy dej pri zkratu,jake je poradi kontaktu pri vypnuti?  Kontakt v chranici nejaky ten ubytek napeti vytvori. Osobne bych to nechtel testovat. Pouzivat N, ktery se vypina je o hubu.
PE, ani PEN se nikdy nicim nevypina,nejisti, prave z duvodu bezpecnosti. V zasuvkach je vzdy delsi a vypina se jako posledni.
Je to vase vec,jen jsem upozornil ostatni na mozne nasledky.