nezabezpecene site na mobilu - nepripoji se

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Leden 18 15:11:18 CET 2016

Dobrý den,
Většinou to používají místní poskytovatele wifi internetu. Heslo by se
profláklo, tak to mají free a filtrují MAC. Pak se připojí tedy jenom ty
zařízení s povolenou MAC. Jen jsem trochu rozepsal, co už někdo o tom
filtrování MAC napsal.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri LINHART
Sent: Monday, January 18, 2016 12:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: nezabezpecene site na mobilu - nepripoji se

Muže to být i nastavení androidu. Na RB-PI s XBMC jsem se doma nemohl
připojit. Pomohlo zapnout zabezpečení.

Nejlepe to někde odzkoušet kde je možnost vypnout šifrování wifi a tím to
zjistit, kde je problém, jestli v telefonu nebo v síti

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/