nezabezpecene site na mobilu - nepripoji se

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Leden 18 12:44:21 CET 2016

Muže to být i nastavení androidu. Na RB-PI s XBMC jsem se doma nemohl
připojit. Pomohlo zapnout zabezpečení.

Nejlepe to někde odzkoušet kde je možnost vypnout šifrování wifi a tím to
zjistit, kde je problém, jestli v telefonu nebo v síti

JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/