Ze by se svet zblaznil?

Sobota Leden 16 11:57:17 CET 2016

Ja bych rekl od vseho trochu. Je dobre vedet, jak se to uklada do pameti
a vyznat se alespon orientacne v assembleru, kdyz se ladi na urovni
instrukci, ale psat v ASM asi uz ne.
Periferie to same, bud to funguje naklikane nebo dle nejakeho vzoru,
nebo se do toho umet ponorit hloubeji.
A rekl bych taky, ze periferie AVR jsou slozitejsi na nastaveni do
beznych rezimu (PIT, PWM, USART, SPI...) nez STM32. Navic diky knihovnam
je zrejme jak a co se s tim ma delat podle vyrobce.