Ze by se svet zblaznil?

Sobota Leden 16 11:45:38 CET 2016

Když já nevím, co je lepší. Jestli se má začátečník učit stylově čisté
céčko, naučit se používat vývojové prostředí, spoléhat na konfiguraci
pomocí klikátorů a úplně vypustit z hlavy, co a jak ten procesor vlastně
dělá. Nebo začít jako jsme začínali před 30 lety. Od assembleru,
pochopit co se v procesoru děje a pak se teprv seznamovat s céčkem
(tehdy s basicem) a uvědomit si, že i když proměnné mají jen názvy,
nevidíte co kde v paměti je, že při tom musí ten procesor fungovat úplně
stejně. Zrovna tak mi nějak chybí, že v autoškole vás aspoň na 2 hodiny
neposadí do motokáry, nepustí vás do bahna aby jste si vyzkoušeli, co to
dělá ve smyku. Moje žena těsně po dokončení autoškoly sedla do auta,
sklouzla se na sněhu až k obrubníku (to jsem očekával už jak tam
najížděla, ale nic se nemohlo stát tak jsem ji nechal), následovalo
zděšení co se může stát a bála se s tím jezdit.