Re: Prosím o pomoc s identifikáciou senzora teploty a vlhkosti

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Úterý Leden 12 08:27:16 CET 2016

Dobrý deň

Tak som sa konečne k tomu dostal. Dobastlil som tam SHT10 a predstavte
si: začalo to fungova».... Keď sú vonkająia a vnútorná jednotka pri
sebe ukazuje to  teplotu  pribliľne rovnakú, vlhkos» sa líąi cca 5%.

robo

Dňa 22. decembra 2015, 9:34, Robert Vida <vida.hu na gmail.com> napísal/a: