Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Sobota Leden 9 13:05:11 CET 2016

O tom uz jsem taky premyslel, jak se zvetsuji pameti u cortexu, ze by to
chtelo nejaky skutecny OS, nejlip s multitaskingem, ktery by umel
zavadet uzivatelske aplikace. Chybi ale virtualizace pameti, coz by se
IMHO dalo obejit dynamickym linkovanim pri zavadeni. Neco jako DOS (ale
tem mel tusim pro aplikace pevnou adresu? a nebyl MT)
On ten embeded linux nebo win je uz dnes tak ukrutnej moloch, ze to
podle me neni vhodne pro pouziti u kritickych aplikaci ktere maji
pracovat v realnem case. Sezere to moc vykonu, chovani je obcas
nevypoitatelne (ruzne zamrzani...) dlouho to bootuje a cert vi, co
vsechno se nachazi uvnitr a komunikuje si jak chce. Proste mam obavy, ze
se to neda dostat pod plnou kontrolu.
Na druhou stranu osadit na desku misto CortexM nejaky plnotucny ARM +
DDR pripadne lepe SoC neni az takovy problem, spis na to vyladit
software OS bude orisek.