Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Leden 9 12:57:01 CET 2016

Procesory ARM cortex a podobne maji nejen vyhodu v rychlosti/real time, ale take snadnosti pouzitii z hlediska hw a spotrebe. I kdyz spotreba klesa, treba RPi Zero ma spotrebu cca 60mA, tak se zvetsuji naroky na spotrebu, takze tam to asi nemuze
dohnat. Navrhnout DPS ci  pouzit modul s SOC cpu taky neni vzdy jednoduche/idealni. Pouziti linuxu ci jineho OS, ktere jde smerem k desktop aplikacim atp. tj. zravosti pameti tj. potreba SWAP neustale zapisu na disk, atp. to miri skoro jinam. I
nastavba Androidu jde jinam.

Spis tyhle vetsi Arm Cortex maji:
- RAM 20-512 k bytu
Pro realtime aplikaci potrebujete radove mene (pokud to neni zvuk, obraz aplikace,atp) a zbyvajici se chce pouzit. Napriklad to vzkriseni BSD.
Mozna to miri nekam k zacatku PC s RAM:
- dos zabral cast pameti na zacatku,
- zbytek byla dalsi aplikace (proc zde cpat dalsi SOC u ARM Cortex, kdyz to zvladne)

Nevim zda zvitezi nejaky OS na vyuziti te pameti v Cortexu nebo nejake jine jazkyky ci postupy, ale mezera zde je.

Jirka