Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 9 11:41:51 CET 2016

No já to vidím úplně opačně. Právě C++ tohle může docela dobře vyřešit.
Ale chtělo by nějaký konkrétní příklad, takhle obecně se na to odpovědět
nedá. Stringy v mcu zase tak moc nepoužívám, s gui si taky nehraju, ale
komunikační protokoly se v C++ opravdu dají řešit při použití tříd a
dědičnosti daleko efektivněji než v čistém C.

Mrazík