Re: Tajemná zákoutí jazyka C.
Miroslav Mraz
mrazik na volny.cz
Sobota Leden 9 11:41:51 CET 2016
No já to vidím úplně opačně. Právě C++ tohle může docela dobře vyřešit.
Ale chtělo by nějaký konkrétní příklad, takhle obecně se na to odpovědět
nedá. Stringy v mcu zase tak moc nepoužívám, s gui si taky nehraju, ale
komunikační protokoly se v C++ opravdu dají řešit při použití tříd a
dědičnosti daleko efektivněji než v čistém C.
Mrazík
Dne 9.1.2016 v 10:32 Jiří Nesvačil napsal(a):
> V c++ nevidim velky prinos. Pokud se dobre pojmenuji metody, rozdeli do
> struct.
> Staticka alokace pameti je taky ok pro realtime casti/ovladace. Pro
> dalsi cast aplikace se da vyuzit halda tj. lepe pracovat s retezci,
> poli, kolekcemi pomoci maker a tam smeruji.
> Jiz takove kopirovani stringu, prace se stringem neni moc prehledna
> oproti vyssimu jazyku. Proto se ptam, zda nekdo neco takoveho pouziva ?
>
> Interpreter na techto mcu se mi zda moc (napriklad velikost scriptu
> oproti pameti), i kdyz v starych pocitacich zvladali dat basic do par
> bytu, nicmene to nemelo ty prvky prace s haldou a poli. Nepotrebovali
> resit sofistikovane komunikacni protokoly ani gui rozhrani.
>
> Jirka
>
>
Další informace o konferenci Hw-list