Re: Tajemná zákoutí jazyka C.

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Sobota Leden 9 10:32:33 CET 2016

V c++ nevidim velky prinos. Pokud se dobre pojmenuji metody, rozdeli do struct.
Staticka alokace pameti je taky ok pro realtime casti/ovladace. Pro dalsi cast aplikace se da vyuzit halda tj. lepe pracovat s retezci, poli, kolekcemi pomoci maker a tam smeruji.
Jiz takove kopirovani stringu, prace se stringem neni moc prehledna oproti vyssimu jazyku. Proto se ptam, zda nekdo neco takoveho pouziva ?

Interpreter na techto mcu se mi zda moc (napriklad velikost scriptu oproti pameti), i kdyz v starych pocitacich zvladali dat basic do par bytu, nicmene to nemelo ty prvky prace s haldou a poli. Nepotrebovali resit sofistikovane komunikacni protokoly
ani gui rozhrani.

Jirka

Jirka