STLINK V2 vs V2.1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 6 19:41:55 CET 2016

BMp jede C8T6. Nasypal jsem ho jak do levných kitů se STM32103C8T6
http://www.ebay.com/itm/1pcs-STM32F103C8T6-ARM-STM32-Minimum-System-Development-Board-Module-Arduino-/201414966215
tak i do malých ST-link programátorů
http://www.ebay.com/itm/ST-Link-V2-Shell-STM8-STM32-Emulator-Downloader-Programming-Debugger-Unit-/371295635365

To BMp je fakt super, vůči systému se to chová jako CDC.
Nechápu, proč mi to udělalo ten problém s přepisem RAM. Až budu mít
chvilku, tak to rozhodně
musím prozkoumat, protože výhod BMp bych se nerad zbavoval.

PL