STLINK V2 vs V2.1

Středa Leden 6 19:22:45 CET 2016

Děkuji za informaci, firmware V2 už jsem na nějakych Ruskych strankach
našel, zítra vyzkouším jestli najdu kit s C8T6. V2.1 už má procesor
CBT6, takže je upgrade stejně nemožný.
Mě šlo o to, aby se to dalo strčit do jednoho USB (STLink a VCP), ale
zda se pujdu jinou cestou, vse nakoupim v cine a osadim na vlastni
desku, vyjde to i levneji, bude to kompaktni a hezky to potiskem popisu
;-) Na desku dam HUB GL850G za zlomek $ a port zbyde i pro hlavni
procesor.  VCP na terminal CH340 za totez.
C8T6 na ST-LINK a nejaky vetsi ST jako hlavni procesor, TFT SPI, nejake
ledky, tlacitka a bude to ;-)
BlackMagic bych vyzkousel, ten jede na tom C8T6?