prace, navrh plosnych spoju

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 29 15:56:57 CET 2016

Balu, když máš VPN, tak nevynášíš IP. Tedy pokud si nepohraješ s routovacími tabulkami a nepropojíš sítě, ale to většina
ajťáků spravujících síť nemá pochopitelně ráda a dokáží být poměrně nepříjemní, když se s tím setkají. Při správně
nastaveném VPN (všechny data tečou přes firemní FW) je skoro jedno jestli sedíš ve firmě, nebo mimo. A pak je to o
zaměstnanci, co vynese a co ne. Pak jde o to, jestli ti vadí, že ti mohou číst data a nejde ti 2/3 netu :-).