prace, navrh plosnych spoju

balu balu na k-net.fr
Pondělí Únor 29 15:45:11 CET 2016

preto sa pytam ako to funguje. Dialkova praca je v poslednom case velmi
popularna a je viacmenej nemozne aby ludia mali vsetky licencie. Takisto
musia mat pristup k suborom a knizniciam zadavatela, zase nemozu mat
prilis vela pristupu aby nevynasali IP a nemohli v pripade incidentu
sposobit velku skodu. Preto ma zaujima ako to funguje...