ETC M621 na W8

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 18 22:53:59 CET 2016

No ved prave, toto NIE JE bezny prevodnik USB->LPT.

Ten "bezny prevodnik" je implementacia akehosi classu pre tlaciaren, ergo,
z pohladu PC nevie nic ine len "tlacit".

Pointa tohoto prevodnika je v ovladaci, ten z pohladu PC emuluje klasicky
LPT port a podporuje priame zapisy a citania na/z klasicke IO adresy. Tie
potom "prelozi" do nejakeho nim vymysleneho protokolu cez USB, na druhej
strane tym padom moze byt akykolvek USB MCU ktory obratom z toho
vymysleneho protokolu uskutocni na svojich pinoch tie zapisy a citania.

Vyplyvaju z toho potom rozne potencialne problemy (najma potencialna
pomalost, ak je program napisany stylom zapis-citanie-zapis-citanie) - na
tych strankach je to pomerne dobre popisane, ale uznavam ze to je zdlhave
a nudne citanie, ktoreho zaver je aj tak ten, ze treba vyskusat...

wek