ETC M621 na W8

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Únor 18 22:25:25 CET 2016

Díky za odkaz. Nicméně ono nejde o vlastní LPT nebo převodník na něj.
LPT port mám a i kdybych neměl, nebyl by to problém. Problém je v tom,
že k tomu byl nějaký ovladač, který umožnil, že to po LPT s tím skopem
fungovalo. Od W7 už není k dispozici. I oficiální vyjádření od výrobce
tehdy bylo, že s běžným převodníkem USB>LPT to nefunguje. Takže mě
zajímalo, zda to náhodou někdo nezprovoznil nějak jinak.

EH