[OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 18 20:35:02 CET 2016

books2.de má hodně křížových vazeb jazyk1-jazyk2 i pro češtinu

----- Původní zpráva -----
Od: "Zdeněk" <zdej na atlas.cz>
Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 15. února 2016 19:19
Předmět: RE: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod
výuky cizích jazyků?

S Duolingo jsem začínal před více než rokem, když byl český kurz ještě v
beta verzi. Chyby se teprve vychytávaly a moderátoři je po reportování
celkem rychle opravovali.
V tamní diskusi bylo i vysvětleno, že anglická věta se díky flexibilnímu
pořádku slov v české větě dá přeložit až 20 způsoby. Většinu synonym už
doplnili a v dnešní době je CZ-EN kurz dost dobře odladěný.

Další jazyky pro CZ mluvčí se v dohledné době nechystají, ale nic nebrání
vybrat si (třeba po absolvování CZ-EN kurzu) nějaký kurz pro EN mluvčí. Já
už studuji třetí kurz...

Z.