RE: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Únor 15 19:23:00 CET 2016

Nejvíce se mi osvědčila videa na youtube (třeba englishhacker apod.).
Chce to hlavně nenásilně a pokusit se vzkřísit a udržet zájem. :-) Já u toho
třeba často usínal.

Milan