RE: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Únor 16 17:54:19 CET 2016

Zrovna s tím mikrofonem se možná radujete předčasně. To rozpoznávání řeči
jim moc dobře nefunguje. Někdo tam psal, že mu to uzná jakákoliv pronesená
slova.
Ono se není čemu divit. Asi není snadné, aby to fungovalo na jakéhokoliv
mluvčího bez kalibrace na jeho hlas.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, February 15, 2016 9:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod
výuky cizích jazyků?

Ted jsem si nainstaloval zde zminene Duolingo a hodne se mi to libi - jako
pozitivni vidim hlavne to vyuziti mikrofonu a rozpoznavani textu, porad je
lepsi mluvit do tabletu, nez si povidat v duchu nebo hucet do zdi... Pusobi
to na mne opravdu dobre, jsem zvedavy, jak se to na moji anglictine po par
lekcich podepise, muzeme se tu casem "sejit" a porovnat zkusenosti, ja ted
(zase) zacal...

Kazdopadne diky za zminku a za tohle tema.

Pavel Kutina