Re: [OT] Máte někdo zkušenost s některou ze "zázračných" metod výuky cizích jazyků?

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Únor 15 21:17:49 CET 2016

u mych decek fungovaly filmy a pohadky bez titulku a dabingu, oni se rychle dovtipili, "o co go”. Ja osobne mam taky radsi filmy
bez dabingu nebo titulku, muzu u toho i klimbat a nemusim poslouchat silenej dabing. Co se mi taky osvedcilo, jsou bilingvalni knihy - na jedne strane je original, na druhe cesky preklad. clovek nemusi chodit do slovniku a hned vidi kontext.

Co se mluveni tyce - pak zminene filmy - zkouset si opakovat fraze a samozrejme mit moznost s nekym komunikovat.

tm