ESP8266 a LUA script

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 16 16:42:04 CET 2016

Děkuji všem za pomoc. Už to funguje. Problém ani nebyl v tom (zatím mi
to běží bez problémů na zdejší infrastruktuře), že by vadil krátký
interval na získání adresy jako spíš interval mezi odeslání GET a
následným uvedením procesoru do sleepu. Mezi tím musí být nějaký
časový interval. Bohužel tmr.delay to neřeší, protože (co jsem tedy
zatím zjistil) zablokuje celý procesor včetně sítě. Takže to je nutné
řešil callback...

http://pastie.org/private/1xpdruy29dhyner4q1kbma