ESP8266 a LUA script

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Únor 15 17:32:48 CET 2016

IP (dhcp) je jedna cast.
Pri wifi sa potom dohaduje zabezpecenie, routovanie...
DNS moze byt v pakete s IP, ale moze byt v dalsich paketoch.
Skusali ste vlozit cakanie za pripojenie wifi ako vam tu radil Ales Filip?
Niekedy je aj 2 sekundy malo a zvysuje sa to aj na 5-7 podla konfiguracie
wifi.
Dalsia vec je na urovni switchov, kym sa dohodnu, ze maju na niektorom
porte novu MAC a co s nou... Cisco kludne 5-20 sekund, kym zacne nieco
pingat...
Po vlozeni pauzy za pripojenie wifi skuste napr. pingat nejaku dostupnu IP
a tie pingy vypisovat. Mozno odpovie az na x-ty ping a do programu budete
musiet vlozit napr. 10 pingov, a az potom konektivitu na web server
Dodo
Dňa 15.2.2016 16:20 používateľ "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com>
napísal: