STM32 Nucleo - defaultne nastavenie prepojok

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 15 13:02:33 CET 2016

Mam tu poruke nemodifikovane Nucleo-L476 kde je 13/14 on, teda spojene
a 62/63 off.
Doma mam este zopar nucleo kitov, aj nejake starsie kusky, pozriem ti vecer.

Dňa 15. februára 2016, 12:50, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: