STM32 Nucleo - defaultne nastavenie prepojok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 15 12:50:05 CET 2016

Na chate uzone prisiel kolega s postrehom, ze v UM k Nucleo-64 (UM1724
Rev.9) je v kapitole 5.7 uvedene, ze prepojky z USART2 Rx/Tx target mcu
SB13/SB14 na stlink2/1 su defaultne ON a SB62/SB63 na arduinoidne
konektory su defaultne OFF. O stranu dalej, v kapitole 5.8 v tabulke 9 je
vsak highlightom zvyrazneny presny opak, t.j. SB13/SB14 defaultne OFF,
SB62/SB63 defaultne ON.

Aj ked sme sa od ineho kolegu dozvedeli, ako je to na jednom konkretnom
Nucleu-64 ktory ma, moj osobny tip je, ze je to na kazdej varke Nuclei-64
inak.

Ak niekto ma nejake Nucleo-64, prosim napiste, ktory to je a ako tie
prepojky boli na nom defaultne. Idealne by bolo, ak by napisal niekto, kto
ich ma vsetky, prip. ma pristup k primarnej informacii... :-)

Dakujem

wek