Digi osciloskop kolem 10kKc

Neděle Únor 14 11:57:47 CET 2016

Taky ten osciloskop provozuju jako "bateriový". Baterie NiCd 12V 11 Ah(
články NKDU11 co jsou v hornických svítilnách) a měnič na 120V DC (je
zbytečné dělat AC napětí). Jenže to je když se chci jen na něco podívat,
a né když se v tom chci půl dne hrabat. Ostatně máme i spoustu zařízení,
kam ta elektrika vůbec není přivedená.
Anděl