Digi osciloskop kolem 10kKc

jurp jurp na volny.cz
Neděle Únor 14 09:41:03 CET 2016

Mrknete napr. na Hantek DSO1062S-LAN (~15000,-).
To je model, ktery ma papirove vstupy v GO.
V jine kategorii jsou pak treba Fluke 123 (~42000,-), nebo
Siglent SHS 1062 (~37000,-)

To Flukecko jsem chvilku mel v pazourach. A zdal se mi pouzitelny.
Pominu, ze si je treba zvyknout na ovladani tlacitky, ale to je u vsech
techle handheldu.
Ty ostatni oscily-to se musi pripadne vyjadrit nekdo jiny.

Ceny jsou bez DPH.

Jinak se pridavam do rodiny tech, co obcas to GO opravdu potrebuji.
Uz jen to, ze na to clovek nemusi porad myslet, kam nepripojit
krokodylka GND je k nezaplaceni.

JURP