kdyz je ten patek, prosim o dobrou radu

Sobota Únor 13 22:23:22 CET 2016

Pres to to trosku funguje - jeste upresnim, ze je to v hloubce cca 11m a
studna ma prumer neco pres metr. Neco asi da prenos tepla pres steny,
neco odber a je take mozne, ze voda v te hloubce nejak proteka. Je to
ted podporovano jeste zemnim kolektorem v hloubce cca 1m, slinky H v
delce asi 16m a k te studni je rovny privod v teze hloubce asi 30m.
cca 3,5kW ze zeme + 1.5kW kompresoru to dava bez problemu, vstup lehce
nad nulou, vystup -2..-4 stupne, pri aktualni mirne zime to bezi cca 50%
casu. Takze prumerny trvaly odber tepla ze zeme cca 1.7kW. Kdyz byla
jenom ta studna a privod, tak byl problem s namrzanim armatury, teploty
byly o cca 2 stupne niz. Premyslim, ze vykopu jeste jeden vykop, ale je
to rucne docela slusny fitko ;-)