Digi osciloskop kolem 10kKc

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Únor 13 18:38:01 CET 2016

Jestli to dobře chápu, tak Vám vadí, že třeba BNC konektor osciloskopu je spojen s PE v zásuvce?
A to třeba když měříte na primární straně PC zdroje byste měl radši na tom konektoru půlku sítě?
Já tedy vždy jdu raději cestou oddělovacího trafa, ale VŽDY na měřeném objektu. A pak si uzemním co potřebuji.
Pokud se vyskytne atypické napájení, např. v obvodech měničů použiju galvanicky oddělený diferenciální zesilovač s bateriovým napájením.
Ale hlídat např. při měření na zmíněných měničích jestli mám někde na stole 300V nebo více proti zemi---ani náhodou.
pg