Digi osciloskop kolem 10kKc

Sobota Únor 13 16:43:04 CET 2016

Mám už pár let Hantek DSO5062B rozšířený na 200 MHz a taky v rámci
možností spokojenost. Jen FFT není použitelné jako spektrák, ale to je
dané rozlišením převodníku. Galvanické oddělení mě taky trápilo, nakonec
jsem si nechal udělat 20W oddělovací trafo. Nechápu, proč je zdroj v
osciloskopu přizemněný. Snad kvůli rušení?
Anděl