OT: kdyz je ten patek, prosim o dobrou radu

Sobota Únor 13 15:35:19 CET 2016

Tím bych to pole natvaroval tak, že by to nepřitahovalo z tak velké
vzdálenosti, Ale při těch rozměrech magnetů by to možná bylo lepší,
dosah větší než 10 cm asi ani nevyužiju. Jen se bojím, že při té velké
přídržné magnet přiskočí na plech a pokud se při tom nerozláme, pak už s
ním nehnu.
Anděl