STM32 emulator,existuje?

mrazik mrazik na volny.cz
Sobota Únor 13 12:20:52 CET 2016

A proč by to mělo umět i běh programu pro ARM na Intel platformě ?
Zdrojáky budou mít v C-čku takže když to přeložíte gcc přímo pro Intel
(nativní aplikace), bude to fungovat stejně. Já takhle ladím úplně
běžně. Chce to jen vytvořit si vhodné programové rozhraní pro úroveň
hardware aby bylo shodné jak pro nativní aplikaci v PC, tak pro výsledný
firmware do čipu ARM. Cube je dle mého soudu na moc nízké úrovni
abstrakce, bylo by s tím dost práce navázat to např. na nějaký widget,
ale je to v zásadě řešitelné. Nicméně si GPIO výstup můžete navázat
třeba i na paralelní port a připojit si tam opravdovou ledku. Ale je
dost možné, že podobný přístup by studenty dost zmátl.

Mrazík