STM32 emulator,existuje?

Sobota Únor 13 07:18:14 CET 2016

Ale no tak, psal jsem, ze nechci nic extra a navic to musi byt zadarmo a
nejlip open source, abych si to prizpusobil.
A IMHO se jedna spis o emulator, cili beh programu pro Cortex M na Intel
platforme. To je nakonec jedno, proste by se mi libilo, aby si studenti
mohli vyzkouset nejake zakladni operace s prekladacem a algoritmy i bez
pripravku.