ESR metr: Bylo:Re: zavada TV

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 10 08:18:31 CET 2016

Včera jsem se tomu věnoval odpoledne i večer a asi udělám ten ESR metr,
co zasílal pan Cihak:
http://mcu.cz/comment-n1242.html
originál:
http://pro-radio.ru/measure/3288/
ještě jsem tam nasel firmware 1.01, opravující chybu zápisu do EEPROM:
http://pro-radio.ru/user/uploads/87960.rar
což na funkci asi nemá vliv.
Měří ESR a kapacitu, důležité je, že podle ohlasů funguje a "za ty
peníze" měří dobře.

MESR-100 V2 by byl kandidátem na koupi hotového přístroje, cena do
50USD, škoda že neměří kapacitu.

Z těch univerzálních měřáků bych šel asi do tohoto (už to tu taky proběhlo):
http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR_Transistortester
v češtině pak a slovenštině:
http://avrtester.tode.cz/
http://svetelektro.com/Forum/avr-component-tester-rlc-esr-semiconductors-tester-t30285.html
V Číně existuje mnoho klonů za pár USD, do kterých se dá tento firmware
nahrát, což zaručuje případné opravy problémů. Autor se tomu dost věnuje.

Martin Hanek