zavada TV

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 9 16:10:22 CET 2016

Na cem chcete slevit, merici 100kHz frekvence, sinus na konci ? Ma to byt jen orientacni ?
Mam tady cinana 2x ESR01 Digital LCR a nedoporucuji. Mohu prenechat, at se presvedcite ? Ne, ze by to nemerilo, ale prijde mi to moc hrube na to jake hodnoty dneska ty kondici maji, taky to ma zbytecne moc informaci na tom LCD.

Jirka