Jak opravit zarovku

Pondělí Únor 8 13:39:11 CET 2016

Dne 8. února 2016 13:30 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com> napsal(a):

> nejsem schopen to nejak ohrat moji pistolkou (pravda
> mohl jsem si udelat lepsi smycku),

Už dávno jsem se naučil, že když na pět minut přeruším práci a udělám si z
drátu nový očko, ušetřím si nervy i klení a práce potom půjde mnohem líp,
než když ty dva dráty z přepáleného očka jenom zkroutím kombinačkama.

> Pro zajimavost jsem vyfotil http://ovsik.rajce.idnes.cz/led_bulb_9w/
> Tak jsem kecal, LEDek je 22 (ted 21)...

U mě to vypadá podobně, navíc ten tišťák jsem sundal (ale zůstal viset na
drátech). Jsou tam šroubky a je navíc přilepený (asi teplovodivým
lepidlem), ale šel lehce utrhnout. Pájet na to šlo docela dobře, jen jsem
si oškrábal barvu, abych viděl měď.

(Vyfotit to už nemůžu, protože baňku jsem přilepil zpátky vteřinovým
lepidlem.)

P.K.