Jak opravit zarovku

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Únor 8 13:30:29 CET 2016

On Mon, Feb 08, 2016 at 01:09:13PM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Sakra, to je nápad! Problém je v tom, že zrovna takovou LEDku, jako je v
> žárovce, v šuplíku nemám, ale těch 1N4007 se vždycky pár najde.

:) No ja puvodne myslel, ze tam proste dam Ampermetr a zapnu a zmerim co
tam tece a pak tam nejakou frknu, ale kdyz jsem videl jak ten cin
svinsky hrudkuje a nejsem schopen to nejak ohrat moji pistolkou (pravda
mohl jsem si udelat lepsi smycku), tak jsem si rekl cert to vem, proste
to slusnu a doufal jsem v proudovy zdroj. Ale je fakt, ze v te patici je
neco dost maleho. Kdyz chcipne, tak holt chcipne.
Jinak teda topi to docela dost (i pred poruchou) - jsem si kolikrat
rikal, ze to dlouho vydrzet nemuze - ruka se na tom neudrzi.

Pro zajimavost jsem vyfotil http://ovsik.rajce.idnes.cz/led_bulb_9w/
Tak jsem kecal, LEDek je 22 (ted 21)...

--
Zito