Raspberry PI 2

burdal1 na post.cz burdal1 na post.cz
Pátek Únor 5 10:40:27 CET 2016

To zní zajímavě. Co konkrétně máte? A jak je to tam s těmi Windows? To je
nějak legálně nebo jak?

Díky L.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 2. 2016 8:57:48
Předmět: Re: Raspberry PI 2

"Není lepší alternativa nějakou mrňavou x86 z Číny za cca $100? Jednu
takovou mám u TV jako media center a když jsem zkoušel Ubuntu tak
videa ve VLC chodila bez problémů. Kodi v Ubuntu taktéž. Ale na konec
jsem tam vrátil W8, resp. W10. VLC v Ununtu občas padalo, Kodi se samo
aktualizovalo i když jsem potřeboval starší verzi, pak to vylepšení
zabezpečení nového Ubuntu mi dělalo problémy v síti (byl vůbec problém
se někam připojit) atd. Většinu věcí jsem vyřešil, ale pak přišly i
když už ne tak zásadní a tak pořád dokola. A to už mě nebavilo. Ono to
zařízení má pobavit mě a ne abych na tom pořád něco dělal a
upravoval... Návrat k Windows to vyřešil.

Dne 5. února 2016 8:48 <burdal1 na post.cz> napsal(a):
> Dobrý den,
> já si dovolím připojit dotaz. Chtěl bych na tom mít Raspbian a nějaký
> přehrávač ve stylu Windows media playeru, nebo VLC. Ne žádné těžkopádné
> multimediální centrum jako kodi atp. Je něco takového? VLC existuje, ale
> odmítá mi přehrávat náročnější videa. Dále jsem zkoušel omxplayer, ale tam
> mi nevyhovuje, že nemá "posunovací lištu". Co použít? K tomuhle bych
chtěl,
> aby mi na tom jely nějaké drobnosti k mým bastlům jako webserver pro
> meteostanici atp.
>
> Díky Lukáš Burda

nechat