Raspberry PI 2

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Únor 5 09:37:03 CET 2016

Já asi také nejsem v tomto směru ten správný bastlíř. Spíš jako hračku
pro seznámení jsem koupil
http://www.levneelektro.cz/p1178347-tablety-umax-visionbook-8wi-plus-umm200v8p
Moc jsem od toho nečekal, ale za 2889 Kč s DPH mě to příjemně
překvapilo. Jsou na tom W10 a přehrává to asi cokoli. Jediný zásadní
nedostatek vidím v tom, že nemá ethernet a WiFi je přece jen poměrně pomalé.

Martin Záruba