Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Úterý Únor 2 21:59:56 CET 2016

Jo, to bude asi ta deska (jedna z variant) na linux. Ten USB blaster by
mel byt OK. Ono to stejne umi jenom nasypat obsah do FPGA nebo oklikou
do eeprom.
Porovnani s xilinx moc neposoudim, co jsem si nedavno vybiral, tak je to
cenove cca odpovidajici pri podobne kapacite a funkcnosti. SW Altery mi
prijde ale takovy snadnejsi na pouziti a hlavne instalaci.