Re: Vývojová deska Cyclone4-FPGA - možnost vyuzití

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Úterý Únor 2 18:01:52 CET 2016

(Odbočka)
Lze nějak porovnat log. jednotky Altery Cyclone4 a Xilinx Zynq-70xx ?
Nebo to jsou zcela odlišné FPGA? Pokud ano, jaká by byla alternativa od
Altery pro Xilinx Zynq-70xx ?

Našel jsem ještě tento produkt, který má EP4CE22F17:

http://www.ebay.com/itm/Altera-FPGA-CORE-Board-EP4CE22F17-Cyclone-IV-with-SDRAM-more-logic-and-IO-PIN-/291479957270

k tomu bude třeba ještě programátor:

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-New-Mini-Usb-Blaster-Cable-For-CPLD-FPGA-NIOS-JTAG-Altera-Programmer-in-stock/32247076516.html

Jen netuším, zda zvolený programátor je vhodný?

--
   Zdeněk Janiš