Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 2 11:43:42 CET 2016

>nejde o rozpocet.
>U novych merakov mas standardne vsade usb/ethernet a

A tie nove meraky teda do tych skol padaju z neba, ked nejde o rozpocet? A
ti kantori si na tych napadanych merakoch odskusaju vsetky tie novodobe
vydobytky.

Samozrejme ze o rozpocet ide, a to predovsetkym.

Inak, ja som nikde nevravel, ze to HP-IB nevyhnutne musi byt u noveho
meraku, ale reagoval som na to "zastarale" a "na nasich skolach si to
nevsimli". Ale ked si to nacal: podpora HPIB konstrukcne aj softwarovo aj
vyrobne je IMO o rad lacnejsia ako ETH, a ak za to niekto pyta dlhe
peniaze, je to ciste obchodna zalezitost (to HPIB si vypyta len ten, kto
na to ma a koho to tlaci kvoli existujucemu vybaveniu a knowhow). U noveho
meraku to teda nevidim ako nedostatok ale ako jedna z featur typu "takmer
zadarmo".

wek